Milenium to najtrudniejsi klienci: dlatego
Z biegiem lat, jak wiemy, ludzkie potrzeby ewoluowały wraz ze społeczeństwem. W każdej dziedzinie, w każdym sektorze nawyki każdego z nas zmieniły się radykalnie, często zmieniając się w zależności od grup wiekowych odniesienia.
Rodzinny człowiek będzie potrzebował, wybierając nieruchomość, dużą nieruchomość, być może w pobliżu budynków szkolnych lub obiektów rekreacyjnych odpowiednich dla dzieci. Pojawi się kilka właściwości, które przyciągną uwagę osób starszych, które chcąc spokojnie spędzić lata emerytalne, wybiorą nieruchomości, które nie są zbyt duże, ale wygodne i funkcjonalne.
Zespół, o którym jeszcze nie wspomnieliśmy, to kryzys, który stawia cały sektor nieruchomości w kryzysie: milenium. Niedawno wkroczyli do naszego sektora i powstają właśnie ze względu na specyficzne potrzeby, które wyrażają w odniesieniu do innych wymienionych wcześniej kategorii.
Badanie zostało przeprowadzone przez niektórych specjalistów z branży, Amerykanów, a wyniki były następujące. Milenium przyzwyczajeni do zamawiania i odwoływania tak zwanych przejazdów i dostarczania posiłków na telefony, ponieważ nie są przyzwyczajeni do podpisywania długoterminowych umów, nie mogą z oczywistych względów postrzegać swoich osobistych zobowiązań, gdy dotyczą z agentem nieruchomości.
Postawa, która, choć wydaje się nieistotna, w rzeczywistości znacznie wpływa na relacje, a przede wszystkim na podejście do hipotetycznego rozmówcy lub samego agenta.
Podstawowy problem polega na tym, że tego rynku docelowego nie można brać pod uwagę, ponieważ reprezentuje on nieobojętny zespół. W rzeczywistości około 35% sektora nieruchomości jest zajmowane przez stronę popytu, przez młodych inwestorów. Oprócz wartości wyłącznie liczbowej statystyki pokazują, że siła nabywcza tysiąclecia jest wyraźnie wyższa niż prawdopodobny konkurent należący do podobnego zakresu.
Jak stwierdził Kelman, ekspert, który przeprowadził tę analizę w pierwszej osobie „’ „Konieczne jest znalezienie właściwego sposobu dostosowania usługi propozycji nieruchomości do świata na żądanie, w którym obecnie żyjemy. W pełni raportowane w skali cyfrowej. W związku z tym najważniejsze będzie zorganizowanie agentów w różnych zespołach, którzy będą w stanie opracować podejście konsultacyjne do wyzwań związanych z dostępnością, o fundamentalnym znaczeniu dla tak wielu nabywców domu, kształtując kompetentnych agentów w ogóle ”.
Piękne wyzwanie, które łączy umiejętności z pilną potrzebą, aby być jak najbliżej nowych potrzeb wyrażanych przez coraz szerszy segment, a jednocześnie coraz bardziej ewoluować.
Nie wiadomo jeszcze, jak te inklinacje mogłyby się dalej zmieniać. Ważną rzeczą, aby odnieść sukces, jest możliwość przewidywania zmian, a przede wszystkim amortyzowania ich w najlepszy możliwy sposób. Aby odkryć coś więcej, musimy po prostu poczekać na czas, aby obrać swój kurs i zrozumieć bezpośrednio, jak i jak trendy rynkowe mogą się zmienić dzięki nowemu segmentowi, który wypiera cały świat cegieł!
Rodzinny człowiek będzie potrzebował, wybierając nieruchomość, dużą nieruchomość, być może w pobliżu budynków szkolnych lub obiektów rekreacyjnych odpowiednich dla dzieci. Pojawi się kilka właściwości, które przyciągną uwagę osób starszych, które chcąc spokojnie spędzić lata emerytalne, wybiorą nieruchomości, które nie są zbyt duże, ale wygodne i funkcjonalne.
Zespół, o którym jeszcze nie wspomnieliśmy, to kryzys, który stawia cały sektor nieruchomości w kryzysie: milenium. Niedawno wkroczyli do naszego sektora i powstają właśnie ze względu na specyficzne potrzeby, które wyrażają w odniesieniu do innych wymienionych wcześniej kategorii.
Badanie zostało przeprowadzone przez niektórych specjalistów z branży, Amerykanów, a wyniki były następujące. Milenium przyzwyczajeni do zamawiania i odwoływania tak zwanych przejazdów i dostarczania posiłków na telefony, ponieważ nie są przyzwyczajeni do podpisywania długoterminowych umów, nie mogą z oczywistych względów postrzegać swoich osobistych zobowiązań, gdy dotyczą z agentem nieruchomości.
Postawa, która, choć wydaje się nieistotna, w rzeczywistości znacznie wpływa na relacje, a przede wszystkim na podejście do hipotetycznego rozmówcy lub samego agenta.
Podstawowy problem polega na tym, że tego rynku docelowego nie można brać pod uwagę, ponieważ reprezentuje on nieobojętny zespół. W rzeczywistości około 35% sektora nieruchomości jest zajmowane przez stronę popytu, przez młodych inwestorów. Oprócz wartości wyłącznie liczbowej statystyki pokazują, że siła nabywcza tysiąclecia jest wyraźnie wyższa niż prawdopodobny konkurent należący do podobnego zakresu.
Jak stwierdził Kelman, ekspert, który przeprowadził tę analizę w pierwszej osobie „’ „Konieczne jest znalezienie właściwego sposobu dostosowania usługi propozycji nieruchomości do świata na żądanie, w którym obecnie żyjemy. W pełni raportowane w skali cyfrowej. W związku z tym najważniejsze będzie zorganizowanie agentów w różnych zespołach, którzy będą w stanie opracować podejście konsultacyjne do wyzwań związanych z dostępnością, o fundamentalnym znaczeniu dla tak wielu nabywców domu, kształtując kompetentnych agentów w ogóle ”.
Piękne wyzwanie, które łączy umiejętności z pilną potrzebą, aby być jak najbliżej nowych potrzeb wyrażanych przez coraz szerszy segment, a jednocześnie coraz bardziej ewoluować.
Nie wiadomo jeszcze, jak te inklinacje mogłyby się dalej zmieniać. Ważną rzeczą, aby odnieść sukces, jest możliwość przewidywania zmian, a przede wszystkim amortyzowania ich w najlepszy możliwy sposób. Aby odkryć coś więcej, musimy po prostu poczekać na czas, aby obrać swój kurs i zrozumieć bezpośrednio, jak i jak trendy rynkowe mogą się zmienić dzięki nowemu segmentowi, który wypiera cały świat cegieł!