Linia metra i rynek nieruchomości: co dzieje się w Wietnamie
Gospodarka to bardzo duży sektor. Łatwo byłoby skoncentrować się wyłącznie na części całego systemu gospodarczego firmy.
Bez względu na to, czy jest to stan szczególnie rozwinięty czy rozwijający się, nie ma wątpliwości: każdy sektor jest ściśle powiązany z innymi i wpływa na wyniki. Możemy zatem powiedzieć, że prawidłowa analiza ekonomiczna sektora gwarantuje ogólny obraz stanu dobrobytu samego państwa. Szczególne zjawisko, które charakteryzuje Wietnam, rodzi się z unii między dwoma wyróżniającymi się sektorami gospodarki: innowacją na poziomie budynków i cegieł.
Ostatnie działania przyspieszające budowę pierwszej linii metra w Ho Chi Minh City, mieście nazwanym na cześć ojca założyciela Wietnamu Ho Chi Minha, wywarły pozytywny wpływ na wietnamski rynek nieruchomości. Po latach stagnacji, które najwyraźniej hibernowały ten sektor, dzięki poprawie wspomnianej powyżej infrastruktury, ceny otaczających budynków wydają się ponownie wzrastać. Co to oznacza w kategoriach ściśle ekonomicznych?
Wzrost ceny nieruchomości zwykle wynika ze wzrostu jakościowych wartości samej nieruchomości lub, jeśli sytuacja społeczna byłaby szczególnie surowa, stanowiłaby prawdopodobne rozwiązanie wobec polityki rządu zbyt otwartej na rynki międzynarodowe.
Rodzaj prewencyjnego protekcjonizmu. Ale tak nie jest! Wydział planowania i architektury tego miasta odkrył, że budowa wieżowców, centrów handlowych i obszarów mieszkalnych postępuje równolegle z innymi projektami infrastrukturalnymi, gwarantując ogólną poprawę samego miasta metropolitalnego.
Główny dostawca wietnamskich usług nieruchomościowych przewidział, że ceny gruntów położonych w odległości 10 minut spacerem od stacji metra mogą zwiększyć ich ceny nawet o 20% w ciągu miesiąca.
Ta sama populacja doświadczyła gwałtownego wzrostu, biorąc pod uwagę, że miasto i ogólnie Wietnam, dzięki tym zorientowanym na rozwój polityce, stały się coraz bardziej adekwatne i konkurencyjne w stosunku do potrzeb inwestorów zagranicznych.
W tym samym czasie zapoczątkowała się reakcja łańcuchowa, prowadzona przez rząd, mająca na celu stworzenie nowych projektów nieruchomościowych, mających na celu dostosowanie i powstrzymanie boomu demograficznego, który pojawia się w ostatnim okresie tego narodu.
W ujęciu procentowym liczba produktów nieruchomości wzdłuż wietnamskich linii metra wzrosła o 10% więcej niż w innych obszarach.
Zmieniło się także zachowanie inwestorów: przeszliśmy od poszukiwania umów najmu do umowy wynikającej z aktu sprzedaży.
Co do powiedzenia, naprawdę wydaje się, że ten rok rozpoczął się w dużym stopniu dla tego kraju, który przez lata był poddawany szczególnie trudnym sytuacjom gospodarczo-społecznym.
Mamy zatem nadzieję, że dane te zostaną potwierdzone nawet w kolejnych miesiącach!
Bez względu na to, czy jest to stan szczególnie rozwinięty czy rozwijający się, nie ma wątpliwości: każdy sektor jest ściśle powiązany z innymi i wpływa na wyniki. Możemy zatem powiedzieć, że prawidłowa analiza ekonomiczna sektora gwarantuje ogólny obraz stanu dobrobytu samego państwa. Szczególne zjawisko, które charakteryzuje Wietnam, rodzi się z unii między dwoma wyróżniającymi się sektorami gospodarki: innowacją na poziomie budynków i cegieł.
Ostatnie działania przyspieszające budowę pierwszej linii metra w Ho Chi Minh City, mieście nazwanym na cześć ojca założyciela Wietnamu Ho Chi Minha, wywarły pozytywny wpływ na wietnamski rynek nieruchomości. Po latach stagnacji, które najwyraźniej hibernowały ten sektor, dzięki poprawie wspomnianej powyżej infrastruktury, ceny otaczających budynków wydają się ponownie wzrastać. Co to oznacza w kategoriach ściśle ekonomicznych?
Wzrost ceny nieruchomości zwykle wynika ze wzrostu jakościowych wartości samej nieruchomości lub, jeśli sytuacja społeczna byłaby szczególnie surowa, stanowiłaby prawdopodobne rozwiązanie wobec polityki rządu zbyt otwartej na rynki międzynarodowe.
Rodzaj prewencyjnego protekcjonizmu. Ale tak nie jest! Wydział planowania i architektury tego miasta odkrył, że budowa wieżowców, centrów handlowych i obszarów mieszkalnych postępuje równolegle z innymi projektami infrastrukturalnymi, gwarantując ogólną poprawę samego miasta metropolitalnego.
Główny dostawca wietnamskich usług nieruchomościowych przewidział, że ceny gruntów położonych w odległości 10 minut spacerem od stacji metra mogą zwiększyć ich ceny nawet o 20% w ciągu miesiąca.
Ta sama populacja doświadczyła gwałtownego wzrostu, biorąc pod uwagę, że miasto i ogólnie Wietnam, dzięki tym zorientowanym na rozwój polityce, stały się coraz bardziej adekwatne i konkurencyjne w stosunku do potrzeb inwestorów zagranicznych.
W tym samym czasie zapoczątkowała się reakcja łańcuchowa, prowadzona przez rząd, mająca na celu stworzenie nowych projektów nieruchomościowych, mających na celu dostosowanie i powstrzymanie boomu demograficznego, który pojawia się w ostatnim okresie tego narodu.
W ujęciu procentowym liczba produktów nieruchomości wzdłuż wietnamskich linii metra wzrosła o 10% więcej niż w innych obszarach.
Zmieniło się także zachowanie inwestorów: przeszliśmy od poszukiwania umów najmu do umowy wynikającej z aktu sprzedaży.
Co do powiedzenia, naprawdę wydaje się, że ten rok rozpoczął się w dużym stopniu dla tego kraju, który przez lata był poddawany szczególnie trudnym sytuacjom gospodarczo-społecznym.
Mamy zatem nadzieję, że dane te zostaną potwierdzone nawet w kolejnych miesiącach!